Sollicitatie indienen
Je start de procedure door jouw sollicitatie online in te dienen via onze website. Zorg ervoor dat je cv en motivatiebrief compleet zijn.
Staat de klant voor jou centraal? Ben je een ster in het uitstippelen van customer journeys en heb je ervaring met het verbeteren van processen met als doel waarde toe te voegen voor de klant en deze een ultieme klantervaring te geven? Wil jij jezelf zowel professioneel als persoonlijk ontwikkelen en tegelijkertijd samen met ons werken aan het succes van Proximus NXT Nederland? Dan komen wij heel graag in contact met jou.
Als Service Delivery Manager (SDM) zorg je voor de ultieme klantervaring bij onze key accounts. Je neemt proactief verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van de dienstverlening bij deze klanten en het is jouw ultieme doel om hen op alle gebieden te ontzorgen. Als adviseur van je klant signaleer je vragen die je vertaalt naar commerciële kansen. Je hebt een passie voor dienstverlening en een goed gevoel voor de optimale balans tussen kosten en kwaliteit. Je bent adviseur van je klanten en bouwt een uitstekend netwerk op, zowel intern als extern. Proximus NXT levert verschillende services te weten: Access, Connectivity, Datacenter & Cloud, Security, Orchestration en Managed Services.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:
Analyseren waar de klantverwachting niet aansluit bij de contractuele afspraken en geleverde dienstverlening;
Het opstellen, implementeren en opvolgen van realistische verbeterplannen waarmee verschillen tussen de dienstverlening en klantverwachtingen effectief worden overbrugd;
Ontwikkelen van een uniforme en kosteneffectieve werkwijze op basis van de feedback van onze klanten en de best practices uit de markt;
Zowel intern als extern verbeteringen voorstellen en hier ook verantwoordelijkheid voor nemen;
Neerzetten van een ultieme klantervaring door SLA’s te combineren met XLA’s.
Onze recruiter helpt je graag verder: