Background image

Sales Support Renewals

Solliciteer vóór 31 januari 26
  • 24 - 32 uur
  • MBO
 

Ben jij iemand die energie krijgt van structuur aan brengen in complexiteit? Duik je graag in systemen en zie je geen chaos maar juist de puzzel? Jaag je actief informatie na en hou je moeiteloos meerdere ballen hoog? Als Sales Support Renewal ben je de spil in het renewal proces. Je bewaakt deadlines, schakelt met Accountmanagers en andere stakeholders en levert ook onder tijdsdruk kwalitatief sterke offertes aan. Je werkt in een dynamisch team waar snel schakelen, samenwerken en meedenken de norm is.

De functie van Sales Support Renewals

 

Wat ga je doen?

Als Sales Support Renewals is de belangrijkste uitdaging, het vinden en verzamelen van correcte data om een volledige renewal offerte aan te kunnen bieden aan onze klanten. Deze data vind je door te graven in systemen, informatie op te halen bij vendoren en Accountmanagers en te schakelen met andere interne stakeholders. Daarbij is het belangrijk dat je het proces strak bewaakt en rekening houd met deadlines. Je hebt te maken met aflopende contracten die tijdig verlengt moeten worden om de continuïteit van de ICT omgeving van onze klanten te garanderen. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling en het verwerken van de order zodra deze binnen is. Het is belangrijk dat je graag in een team werkt, administratief sterk bent en nauwkeurig werkt. De offertes waaraan je werkt kunnen uiteenlopen van kleine offertes tot aan grote complexe offertes. Je zult aan meerdere offertes tegelijkertijd werken, daarom is het belangrijk dat je goed overzicht kunt houden en alles nauwkeurig documenteert.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Proactief bijdragen aan een optimale klantbeleving door snel en accuraat te handelen.

  • Onderhouden en versterken van relaties met interne stakeholders, vendoren, distributeurs en partners.

  • Actief werken aan (complexe) renewal contracten.

  • Up-to-date houden van klant- en orderinformatie in systemen en signaleren van commerciële kansen.

  • Beantwoorden van commerciële vragen en fungeren als aanspreekpunt voor klanten.

  • Verzamelen en verifiëren van klant- en contractdata.

  • Produceren van kwalitatieve offertes, van contract tot order.

  • Controleren van de volledigheid en juistheid van informatie in systemen.

  • Proactief opvolgen van interne stakeholders en bewaken van deadlines.

  • Documenteren, administreren en op orde houden van het renewal-proces.

  • Werken in Salesforce, ServiceNow, Office-applicaties, interne offertetool en leveranciersportals.

  • Continu investeren in jouw kennis door het behalen van relevante certificeringen.

Over ons
Proximus NXT Nederland is onderdeel van de Proximus Groep en specialist in digitale transformatie. Wij ontwerpen, beheren en optimaliseren moderne IT-omgevingen voor organisaties door heel Nederland. Met expertise in onder andere datacenter & storage, hybrid cloud, secure networking en managed services helpen wij onze klanten vooruit door betrouwbare, veilige en toekomstbestendige oplossingen te bouwen. Samenwerking, groei en continu verbeteren staan bij ons centraal.

Wat breng jij mee?

Wij zoeken een commerciële en stressbestendige teamspeler met een klantgerichte mindset, die administratief sterk is en stevig in zijn of haar schoenen staat.

Daarnaast beschik jij over:

  • MBO- of HBO-werk- en denkniveau.

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (mondeling en schriftelijk).

  • Goede kennis van de Engelse taal.

  • Een service- en resultaatgerichte instelling.

  • Ervaring in een commerciële binnendienstfunctie of een vergelijkbare rol (pre).

  • Affiniteit met ICT (pluspunt).

Interesse?

Herken jij jezelf in deze rol? Solliciteer dan direct en ontdek hoe jij impact kunt maken bij Proximus NXT Nederland. Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op – we leren je graag kennen.

 

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en veelzijdige functie bij een van de grootste IT-infrastructuurdienstverleners in de Benelux.

  • Een parttime positie (24-32 uur) binnen een ambitieus en hecht team.

  • Een uitstekend salaris, aangevuld met aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een bonusregeling.

  • Een laptop en telefoon van de zaak (iOS of Android, MacBook of Windows).

  • 25 vakantiedagen en 6 ATV-dagen (op basis van 40 uur).

  • Een goede pensioenregeling, inclusief nabestaandenpensioen.

  • Mogelijkheid tot deelname aan onze collectieve zorgverzekering

  • Reiskostenvergoeding, internetvergoeding en een thuiswerkvergoeding.

  • Ruime opleidings- en ontwikkelmogelijkheden om jouw carrière naar een hoger niveau te tillen.

Voor bureaus en personeelsdiensten

Bij Proximus NXT werken we graag samen, maar ongevraagd aanbieden van CV’s zonder een opdrachtbevestiging vanuit onze Recruitmentafdeling of HR-director is op eigen risico. In dat geval zijn we niet verplicht een vergoeding te betalen, zelfs niet als we de kandidaat aannemen.

7 redenen om bij Proximus NXT te werken

Samen leuke dingen doen 31 vrije dagen Vrijheid & verantwoordelijkheid Waardering van onze partners Onze eigen Proximus Academy Altijd voorop willen lopen Leren door gamification

Onze sollicitatieprocedure in 7 stappen

Sollicitatie indienen

Je start de procedure door jouw sollicitatie online in te dienen via onze website. Zorg ervoor dat je cv en motivatiebrief compleet zijn.

01

Kennismaking met onze recruiter

Onze recruiter neemt contact met je op voor een eerste kennismaking. In dit gesprek bespreken we jouw achtergrond, ambities en eventuele vragen over de rol.

02

1e interview

In dit gesprek maak je kennis met collega's uit ons team. Samen bespreken we de inhoud van de functie, jouw ervaring en hoe jouw profiel aansluit bij het team. Dit is ook het moment om jouw vragen te stellen en meer te leren over onze werkwijze en cultuur.

03

Assessment

Afhankelijk van de functie nodigen we je uit voor een assessment. Dit bestaat uit een gedrag- en persoonlijkheidstest, waarmee we meer inzicht krijgen in jouw werkstijl en hoe je in een team functioneert. De resultaten worden besproken in een vervolggesprek.

04

2e interview

In dit gesprek gaan we dieper in op de rol, bespreken we de bevindingen uit het eerste gesprek en behandelen we de resultaten van het assessment (indien van toepassing). Dit is ook een moment om verdere vragen te stellen en jouw geschiktheid voor de functie verder te evalueren.

05

Voorstel bij een match

Als we een match zijn, doen we je graag een voorstel om bij ons in dienst te komen. We bespreken de arbeidsvoorwaarden en zorgen dat alles duidelijk is, zodat je vol vertrouwen de volgende stap kunt zetten.

06

Contract tekenen en referentiecheck

Gefeliciteerd! We zetten alles officieel op papier en tekenen samen het contract. Na het tekenen voeren we een referentiecheck uit om een compleet beeld te krijgen van jouw werkervaring en kwaliteiten.

07

Meer weten over deze vacature

Onze recruiter helpt je graag verder:

Ismail Ouahhoud (Corporate Recruiter)

+31 (6) 48 45 62 33
ismail.ouahhoud@proximusnxt.nl

Solliciteer voor de functie van Sales Support Renewals

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, jpeg, Max. bestandsgrootte: 3 MB, Max. aantal bestanden: 2.